۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

متالونین

1.
دیشب بالاخره با هزار دوز و کلک ساعت 1.30 خوابیدم که مثلاً گامی مؤثر در جهتِ تنظیمِ ساعاتِ خوابم برداشته باشم. ولی غافل از اینکه ساعتِ بیدارباشِ بدنِ ما کلاً به هم ریخته. چرا؟ چون از ساعت 4.30 بیدار شدم و دیگه خوابم نبرد تا ساعت 12 ظهر. بعدشم خوابیدم تا 7 شب. حالا دلم می‌خواد یکی بیاد بگه این طرز زندگی یعنی چی؟ همین جمعه بود که می‌خواستم برم کارِ حمید پورآذری رو ببینم که از قرار موندم. جالب اینجاس که ساعت 6 عصر اجرا داشتن! کلّی شرمندهٔ بهنوش ناصرپور شدم. 2 دیقه به 6 بود که با صدای زنگ موبایلم از خواب بیدار شدم. گفت: «کجائی؟» گفت: «خواب!» و بعدش که ساعت رو دیدم، دلم می‌خواس زمین دهن باز کنه برم توش.
ک امروز رفتم داروخونه. به یارو گفتم: «قرصِ خواب می‌خوام». گفتم: «نسخه‌ت کو؟» گفتم: «ببین من ساعتِ خوابم به گا رفته. یه فکری واسه ما بکن». یه قرصی داد به اسمِ "متالونین". زیر زبونی‌ئه. ببینم ما رو سرِ عقل بیاره یا نه.
.
.
.
2.
امروز سنبلِ رحیمی زنگ زد. شاید 4 سال بود ازش بیخبر بودم. گفت داره واسه سیما فیلم می‌نویسه. گفت: «یه کار هس. می‌ری دستیاری کنی؟» منم که سالهاس از این شغلِ شریف کشیده‌م بیرون، گفتم: «نه. ضمناً یه کار دارم آماده می‌کنم. خیلی درگیرم». بعد ادامه داد که متنش رو مهرجوئی داره کار می‌کنه! در واقع قرار بود برم دستیارِ مهرجوئی وایسم.
ک کاری ندارم که مهرجوئی خوب‌ئه یا بد؛ ولی این آدم رو نمی‌شه از سینمایِ ایران حذف کرد. خیلی دوس داشتم فرصت داشتم و آخرین دستیاریِ عمرم رو با اون طی می‌کردم، ولی خب هم پایان‌نامه‌م مونده، هم این متنی که می‌خوام اجراش کنم. اسمِ متن فروغ‌ئه. (محضِ اطلاعِ فیلا فیلا). خلاصه که هم من داریوش رو از دس دادم، هم داریوش من رو!
.
.
.
3.
رأی‌گیری رو دریابین.
بالایِ صفحه، سمتِ چپ.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

این طرز زندگی یعنی چی هان؟؟؟؟
خوبه شما شبا حداقل اینجوری می خوابی من شبا خودم راحتمیخوابم اما الان یهمدته بقیه از خوب خوابیدن من ناراحتن و خوب نمی خوابن
حالا خوبه داروخانه بهت نگفته برو دکتر مغز و اعصاب


کدوم دانشگاهی ؟؟
راستی من اینقدرها هم آیینه دق نیستم به خدااااااااا


راستی لینکتون می کنم

خانم فیلا فیلا گفت...

زندی این قرصا و مواد شیمیای را نخور والا ضرر داره اونوقت از همینیم که هستی بدتر می شی...بجاش یه قوری گلگاوزبون با سنبولتیو(شک دارم درست نوشته باشم)بخور آرامش می ده می خوابی...ببین بخدا این فروغ اگه اجرا بشه من نباشم.....و در آخر داریوش چه می کنه حالا با نبودن تو..فک کنم به درد تو دچار بشه..بی خــــــــــــــــــــــوابی!

سرور گفت...

ببين بيخود خودت رو خسته نكن .. بنده تمام دو هفته ي آخر شهريورو جون كندم كه ساعت خوابم عينهو همه آدما بشه بلكه از اول مهر روزا تا شب درس و كار بعدشم كپه اما يه اين آسونيا نمي شه. يعني شب كه 12 مي خوابيدم 3 4 عين چي،‌بيدار بودم و تا 6 صبح جون مي كندم. باز دم ظهر مگسي. تنها راهش اينه كه دو روز نخوابي كه انقد خسته باشي كه شب بيفتي دم ظهر پاشي . يك دو روز صب دير بيدار مي شي اما تنظيم مي شي.. جواب داد. ولي خوب باز من برگشتم به عادت سابقم چون مجبور بودم :))

Elina Azari گفت...

من با این که مجبورم اما خوابم نیومد روی روال بد دردی ئه این مرض بی خوابی ؛

و همین بی خوابی ها چنان منو انداخته که وقتی از شدت سرماخوردگی میرم دکتر؛ آقا دکتر میگه که شما کم میخوابی توی زندگانیت؟ میگم بعله خیلی, میگه د خب همینه ؛ فکر کنم طول سال هم همش مریضین؛ گفتم بله ؛ اونم گف د خب همینه ! حالا میبندمت به خواب آور


بعله

ولی کو درس عبرت
خوب شم
بازم همون آدم سابقم
میبینی که

Elina Azari گفت...

و واقعاً حیف ِ این تجربه . اما خب واقعاً وقت نمیشه . من خودم از این که کار توی سالهای مشروطه رو از دست دادم ناراحتم اما سینما کاری ئه که شیش دانگ وقتت باید در اختیار گروه باشه ...

م. گفت...

آقا جان قرص و دارو نمیخواد بی خوابی که
کافیه یه مدت مثل ما زندگی کارمندی رو تجربه کنی، چنان شرطی میشی که اگه بخوای هم نتونی درستش کنی.
راستی یه روز یه تست بازیگری از من بگیر. همیشه دوس داشتم یه تست بازیگری بدم ! ولی امان از این کالیبر بالا.
اصلن عشق بازیگری نیستما، فقط دوس دارم ببینم چجوریاس D:

در ضمن بنظر من هیچ دلیلی برای تحریم تئاتر وجود نداره. یعنی بدتر از این نمیشه. تئاتر ایران همینجوری رو به مرگ هست، دیگه تیر خلاصی رو با دست خودمون نباید بهش بزنیم که.
این همه جای دولتی گردن کلفت هست ! برن اونا رو تحریم کنن اگه راس میگن !

Elham گفت...

***

نه !!! مثل اینکه این قانون شماره چهار شما از همه قانونا بیشتر جواب می ده !!!

خب من در راستای استفاده مجدد از اون قانون می خوام بگم شما را لینک کردیم ، بنابراین الان شما باید در رودربایستی گیر کرده ما را لینک کنید !!!!

.............

خب بیایم سر این پست ، ماه رمضون که کلا روز و شبمون عوض شده بود ، به نحوی سر خدا گول مالیدیم ، بدین سان که شب ها بیدار بودیم و بخور بخور ، و روزها می خوابیدیم و اصلا حالیمان نمی شد که روزه هستیم !!!
اما متاسفانه خدا دامن گیرمان شد که ای مفلوک !!! با همه چی بازی با خدا هم بازی ؟؟؟ و حالا داریم تاوان ان ندانم کاری هایمان را پس می دهیم !!!

..................

یک کامنت هم در پست قبلی شما پاک کردیم ، چون پس از نگارش به این نتیجه رسیدیم که بی حیایی است و بی خـــیال !!! دی

.............................

نمی دونم چرا مدتیه با این مدل حرف زدن حال می کنم !!!


***
Elham
***

نیلو مورچه گفت...

enghad bade in moshkele bad khabegi !
man alan 3-4 sali has k gereftaresham..bad in term vase uni class time sobe zod bardashtam..nemidoonam chi mishe ama on roozayi k sob class daram shabe ghablesh 12:30 khabam mibare sobam sare vaght bidaram.. maybe ye nedaye daroooni maro b kapidan va midare:D ...





mehrjoooyi :D bahaleha... kolli yahtamel tajrbe toosh boooode age mirafty !



foroogh !
esmesh ashnas!!!
:D
!
zane hamsayamon nis ,motmaennam;)

نیلو مورچه گفت...

fek konam ghorsa endakhtatet:D

صدا گفت...

عمو راجع به تحریم جشنواره ها قبل تر هم با هم صحبت کردیم
درسته که یه عده همیشه خلا رو پر می کنن
درسته که این کار ضربه ی مهلکی نیست
اما اگه این کار ها رو هم نکنه جنبش سبز
که کم کم کم رنگ می شه
شاید اعتراض های کوچیکی که کمتر دیده می شن هم بد نباشن

خانم فیلا فیلا گفت...

baba up kon digeee khaste shodam az bas oomadam in khab raftegito didam:D

سرور گفت...

ولايت خوش ميگذره آيا؟