۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

زِناشوئی

زِناشوئی
.
.
آرکایو (Archive) گوش می‌کنم.
ک Fuck You Anyway همه‌ش تویِ گوشم تکرار می‌شه.
ک بیمارستان روبروم‌ئه.
ک من رویِ خطِ عابر واستاده‌م.
ک ماشینا دونه‌دونه از جلوم رد می‌شن.
ک Fuck You Anyway بلندتر تُو گوشم نعره می‌شه.
ک اوّلین قدم رو که ورمی‌دارم، اون پرادویِ کوفتی همچین بوق رو می‌کشه سرم که سه قدم می‌پرم عقب.
ک دوّمین قدم رو که ورمی‌دارم، یه موتوری بهم ثابت می‌کنه که فقط من نیستم که خیلی دیرم شده.
ک سوّمین قدم یعنی اینکه آمبولانس داره "نجات" بشریت رو تُو چشات می‌کنه.
ک یادم به صبح می‌افته که رویِ سفیدیِ سنگِ مستراحْ اسمش رو بالا می‌آوردم.
ک عوضی... اسمت عصمت می‌بره.
ک دوباره برمی‌گردم به خیابونِ شلوغ.
ک خدایا، بیمارستان با من فقط به اندازه عرضِ یه خیابون فاصله داره و من رویِ خطّ عابر واستاده‌م.
ک چقدر این خطّایِ سفید شبیهِ سنگِ مستراحن.
ک شروع می‌کنم به دویدن و داد زدن: آهای جاکشا! اون پایِ کیریتون رو فشار بدین رویِ پدالِ وسطی! من می‌خوام بچّه‌م رو بندازم...
ک Fuck You Anyway همه‌ش تویِ گوشم تکرار می‌شه.

۱۴ نظر:

همون گفت...

چه ناراحت کننده

PasaModern گفت...

Dahan mahanet service
RafiGh

Elham گفت...

***

به نظرم زنا معمولا اینطور فحش نمی دن ! فحشا خیلی مردونه هست ! حالا هر جور راحتی ...

ــــــــ
ــــــــــــــــ

اتفاقا یه مدت بود که به این مسئله فکر می کردم ! به تیتر پستت و به معضلاتش و به خودم ...
اینا رو گفتم ، چون این مسئله نزدیکتر از اونیه که فقط بگم : "متاثر شدم! "


***
Elham
***

فرزاد گفت...

به به....اتفاقاً از دیشب این آهنگ همش تو مخمه...

هـ. ز.ز. گفت...

از کجا معلوم که او یک زن باشد؟!

mina گفت...

kheyli khoob bud pesar

سروش گفت...

راست می گی از کجا معلوم !
با ویدئویی که دیشب نشونمون دادی ، به این نتیجه می رسیم که می شه جاشون عوض شه
یا حتی ادغام شن

واللا !

علی مطبوعات گفت...

.....

علی مطبوعات گفت...

خیلی قابل تصوره

سردبیر مقیم در شماره بیست و دو گفت...

کلا" خیلی آدم معترضی نیستم ، خشمگین هم نیستم ...بیشتر بی تفاوت شده ام... به خودم می گم بی خیال همشون بروند به جهنم

م. گفت...

یک جمله لوس، تکراری میگه:
عالی، مثل همیشه !

PostModern گفت...

Salam
Yejori Hasti
Nemidonam khobi ya bad!
Vali Ta haddi Khas minevisi.

Sunny گفت...

مرسی آرکایو
و fuck u anyway
چقد من این روزا بالا میارم
!!!

حیاط خلوت گفت...

ديشب اين رو خوندم و بسيـــــار لذت بردم
اما اينجا وا نشد عرض ارادت كنم

حرف نداشت